Hoe kan ik een product retour sturen.

Hoe kan ik het product retouneren.

Alle producten die bij Haardjesland zijn gekocht, kunnen binnen 10 dagen worden geretourneerd. Een product retourneer je in nieuwstaat, compleet en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking. Op die manier kunnen wij het product een tweede leven geven. Zo dragen wij samen bij aan een duurzaam gebruik van consumentenelektronica.

 

Je kunt jouw product op meerdere manieren retourneren, ongeacht waar je deze gekocht hebt:

 

1. Inleveren in de winkel
Als je jouw product in de winkel inlevert en deze voldoet aan de retourvoorwaarden, dan betalen we je direct het aankoopbedrag terug. Bedragen boven € 500,- worden, voor jouw en onze veiligheid, altijd op je bankrekening teruggestort.

 

Je kunt jouw product op meerdere manieren retourneren.

 

1. Inleveren in de winkel
Als je jouw product in de winkel inlevert en deze voldoet aan de retourvoorwaarden, dan betalen we je direct het aankoopbedrag terug. Bedragen boven € 500,- worden, voor jouw en onze veiligheid, altijd op je bankrekening teruggestort. 

 

Naar de winkels

2. Opsturen per post / of transportbedrijf
Voor het retourneren van producten ben je van harte welkom in een van onze winkels. Onze medewerkers controleren het product en als deze voldoet aan onze retourvoorwaarden, betalen we je het aankoopbedrag terug of verrekenen het direct met jouw nieuwe aankoop. Bedragen boven € 500,- worden, voor jouw en onze veiligheid, altijd op je bankrekening teruggestort. Als je toch een product aan ons wilt terugsturen, dien je dit zelf te organiseren. Dit betekent dat je er zelf verantwoordelijk voor bent dat het product goed bij ons logistieke centrum aankomt.
Verzendkosten. De verzendkosten die u betaald heeft worden niet terug betaald. Ook de kosten van retoursturen worden niet vergoed.

 

Omdat je zelf verantwoordelijk bent dat Haardjesland het product in goede staat ontvangt, raden we je aan om:

het product goed te verpakken,
het product verzekerd te verzenden,
Alleen gebruik te maken van bekende vervoersbedrijven of van een door Haardjesland verstrekt.

 

Beleid ten aanzien van beschadigde retourzendingen

Wanneer wij een geretourneerd product ontvangen, wordt dit zorgvuldig gecontroleerd op eventuele schade. Indien blijkt dat het artikel zodanig beschadigd is dat het niet meer als tweedehands of “2e kans”-product verkocht kan worden, behouden wij ons het recht voor de retourzending te weigeren.

Indien het geretourneerde product wel nog als tweede kans aangeboden kan worden, maar niet in originele staat verkeert, wordt er een schadevergoeding in mindering gebracht op het te crediteren bedrag. Deze aftrek wordt bepaald op basis van de ernst van de schade en de verminderde verkoopwaarde van het product.

 

Uitzonderingen:

Onderdelen, zoals verdampers, verwarmings elementen, afstandsbedieningen, etc. Kunnen niet geretourneerd worden.