Mijn winkelwagen
(0) artikelen
  • Grootste showroom van de Benelux
  • Laagste prijs van de Benelux
  • Alles uit voorraad.

Service en defecten

Sfeerhaard defect, wat nu?

Is uw sfeerhaard defect, of doet hij het niet meer naar behoren.
Dan raadpleeg hier de meest voorkomende defecten,
Meestal zijn deze zeer eenvoudig op te lossen.

Opti-Myst sfeerhaarden:

 

Klacht:

Oplossing

 

 

Geen rook

Het toestel dient 2x per maand gereinigd te worden

De transducer / Verdamper moet altijd schoon van kalk zijn, doet u dit niet dan zal dit de levensduur van het toestel verkorten. Reinig het toestel nooit met anti-kalk producten.

Komt er geen rook uit het toestel dan is uw verdamper defect. Daar zijn 2 soort verdampers voor optimyst haarden.

-1- De sump: toestelen met een blauwe waterbak

-2- De transducer: toestelen met een oranje waterbak

Een verdamper heeft ca. 2000 branduren. Mits het toestel 2x per week wordt gereinigd.

Als u verdamper niet meer werkt, dan dient er een nieuwe in geplaatst te worden. Deze kunt u bestellen op de website via de volgende link: Kik Hier.

Mocht u nog garantie hebben, dan download op deze pagina het service formulier. En email deze ingevuld door naar: service@faber.nl.

Faber zal u dan schriftelijk laten weten wanneer een monteur of onderdeel bij u binnen gaat komen.

Download het service van Faber hier. om een service aanvraag of onderdeel te bestellen tijdens
de garantie periode. Klik Hier.